Bu alicam tablet nasil sizce ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu alicam tablet nasil sizce ?
20
●
1.139
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Bu alicam tablet nasil sizce ?
1
2
3
31-05-2014, 00:45:51
#19
kingofseo
Laptop aldim arkadaslar tablet'den vazgectim.
31-05-2014, 09:01:54
#20
Extralarge
Hayırlısı olsun hocam.
31-05-2014, 13:21:51
#21
kingofseo
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam.
Insallah tesekkür ederim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler