Konu
Bu alicam tablet nasil sizce ?
30-05-2014, 14:38:15
#17
MarvelMaster
StormKing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende tab3 yada ipad almayı düşünüyodum hangisi iyidir arkadaşlar bilgisi olan varmı
Aslında TAB3 güzel ürün,alalı 6-7 ay oldu.Kullanıyorum halen.Sadece arada bi kendiliğinden kapanıyor açılıyor sadece sorunu bu.