StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende tab3 yada ipad almayı düşünüyodum hangisi iyidir arkadaşlar bilgisi olan varmı
Aslında TAB3 güzel ürün,alalı 6-7 ay oldu.Kullanıyorum halen.Sadece arada bi kendiliğinden kapanıyor açılıyor sadece sorunu bu.