Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPad alma Tab 3'de alma. Biz Tab 3 aldık her şey ilk başta güzeldi, 1 ay 2 ay sonra kendine kendine kapanmaya başladı, şarja takıyoruz şarj olmuyor, şarj olması için kapanması falan gerekiyor. Tablette daha farklı bir firma seç

Aynen kardeşim bendede tab3 var aynı sorun.