Merhaba Arkadaslar,

Yeni tablet almayi düsünüyorum aklimda Samsung Galaxy Tab 3 8.0 T3100 var yorumlari falan baktim hep iyi puan almis.
Özellikleri olarak 2x 1,5 ghz dual core ve 1,5 gb ram var.
Begendim diyebilirim yani sizin fikirleriniz nedir ?