Fual adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam İpad'dan şaşmazdım.
Neden hocam ipadler baya pahali.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:27 --

Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten piyasa fiyatı 530-600 TL arası.
Hizlimidir peki hocam