kingofseo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu alicam tablet nasil sizce ?
20
●1.139
- 29-05-2014, 23:44:06Ne aliyim hocam sizce ?Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2014, 07:32:52ben son zamanlarda lenovaları beğeniyorum hocam, sizinde tercihiniz o yönde olabilir ancak tam model veremeyeceğim, benim gördüğüm bir kaç tane ve hangi model bilmiyorumkingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2014, 13:29:47Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen kardeşim bendede tab3 var aynı sorun. - 30-05-2014, 14:38:15Aslında TAB3 güzel ürün,alalı 6-7 ay oldu.Kullanıyorum halen.Sadece arada bi kendiliğinden kapanıyor açılıyor sadece sorunu bu.StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle