• 31-08-2010, 09:43:03
    #1
    Blogspot domainleri boşta hemde tr'li uzantılar blogspot ile ilgili bir destek bloğu blogspot temalarının yayınlanacağı bir site olabilir.

    İlgililere duyurulur


  • 31-08-2010, 10:17:14
    #2
    Ya Allah için bu kadar da olmazki şu açtığım konuda ne varda eksi rep veriyorsunuz. ya kardeşim paylaşımda da mı yapılmayacak bu forumda bu kadar da şe...sizlik olmaz yaaa !!!!
  • 31-08-2010, 11:47:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Allah için bu kadar da olmazki şu açtığım konuda ne varda eksi rep veriyorsunuz. ya kardeşim paylaşımda da mı yapılmayacak bu forumda bu kadar da şe...sizlik olmaz yaaa !!!!
    -rep şikayetinizi modlara PM atarak bildirebilirsiniz ama bu hiçbir zaman size -REP verenlere hakaret etme hakkı tanımaz.
  • 31-08-2010, 11:50:27
    #4
    adamlar hala eksi rep kasıyor nedir derdiniz amacınız nedir birde not düşüyorlar

    -şimdi senin yaptığın şerfsizlk oldu-

    ulan böyle olurda insanda paylaşım hevesi kalırmı.. Şu mübarek ayda böyle yapanların Allah belasını versin inşallah kazandıkları parayı tadı ile harcayamazlar herkes burada birşey için uğraşıyor, bir eleştiri sonucu böyle bir muameleye maruz kalsam amenna adamlara paylaşım yapıyoruz eksi rep veriyorlar durmadan, teşekkür etmiyorsun bari emeğe saygı göster eksi rep verme..

    Kişi ilk önce ADAM olmalı...!!!
  • 31-08-2010, 11:52:01
    #5
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep şikayetinizi modlara PM atarak bildirebilirsiniz ama bu hiçbir zaman size -REP verenlere hakaret etme hakkı tanımaz.
    hocam eğer paylaşım yapmak yasaksa ot gibi okuyalım geçelim yazılanları, forum yürür mü böyle.. forum mantığını ben iyi biliyorsunuz belkide ama olmuyor böyle cidden olmuyor..
  • 31-08-2010, 11:55:35
    #6
    1. Konu başlığı içeriği anlatmıyor. Bu yüzden eksi rep almış olabilirsiniz.
    2. Eksi rep verenleri ilgili yöneticilere şikayet edebilirsiniz. Eğer haklıysanız sorun olmaz.
  • 31-08-2010, 11:56:43
    #7
    makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Allah için bu kadar da olmazki şu açtığım konuda ne varda eksi rep veriyorsunuz. ya kardeşim paylaşımda da mı yapılmayacak bu forumda bu kadar da şe...sizlik olmaz yaaa !!!!

    Burda adamlara resmen ş r f s z demişsin arkadaşım ?

    makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar hala eksi rep kasıyor nedir derdiniz amacınız nedir birde not düşüyorlar

    -şimdi senin yaptığın şerfsizlk oldu-

    ulan böyle olurda insanda paylaşım hevesi kalırmı.. Şu mübarek ayda böyle yapanların Allah belasını versin inşallah kazandıkları parayı tadı ile harcayamazlar herkes burada birşey için uğraşıyor, bir eleştiri sonucu böyle bir muameleye maruz kalsam amenna adamlara paylaşım yapıyoruz eksi rep veriyorlar durmadan, teşekkür etmiyorsun bari emeğe saygı göster eksi rep verme..

    Kişi ilk önce ADAM olmalı...!!!
    Utanmadan birde beddua mı ediyorsun millete 101 mesajınla ?
    Report ediyorum.
  • 31-08-2010, 12:01:46
    #8
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda adamlara resmen ş r f s z demişsin arkadaşım ?



    Utanmadan birde beddua mı ediyorsun millete 101 mesajınla ?
    Report ediyorum.

    paylaşım yapıyorum -rep veriliyor burada sorun nedir yani? daha bir mesaj bile yazmdan eksi rep akınına uğruyorum benim tepkim ona..

    yani ş..rfsiz dendikten sonra repler gelmeye başlamadı daha konu açıldı ve başladı repler suçum ne paylaşım yapmak mı?

    Peki tamam yapmayız girer çıkarız siteye.. Ben yapmıyorum diye r10 çökecek değil ama gerçekten böyle kişiler yüzünden insanların hevesleri kırılıyor benim tepkim buna !!!


    bu arada

    Utanmadan birde beddua mı ediyorsun millete 101 mesajınla ?
    Report ediyorum.

    ilk defa duyuyorum r10'da mesaj sayısına göre insanlara muamele yapıldığını buda güzel !!
  • 31-08-2010, 12:03:47
    #9
    Şerefsizlik anlayışın buysa terket burayı kardeşim sen olgunlaşmadan ticaret alanına girmişsin.