Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda adamlara resmen ş r f s z demişsin arkadaşım ?



Utanmadan birde beddua mı ediyorsun millete 101 mesajınla ?
Report ediyorum.

paylaşım yapıyorum -rep veriliyor burada sorun nedir yani? daha bir mesaj bile yazmdan eksi rep akınına uğruyorum benim tepkim ona..

yani ş..rfsiz dendikten sonra repler gelmeye başlamadı daha konu açıldı ve başladı repler suçum ne paylaşım yapmak mı?

Peki tamam yapmayız girer çıkarız siteye.. Ben yapmıyorum diye r10 çökecek değil ama gerçekten böyle kişiler yüzünden insanların hevesleri kırılıyor benim tepkim buna !!!


bu arada

Utanmadan birde beddua mı ediyorsun millete 101 mesajınla ?
Report ediyorum.

ilk defa duyuyorum r10'da mesaj sayısına göre insanlara muamele yapıldığını buda güzel !!