• 31-08-2010, 12:05:07
    #10
    sen dedin ya hemen terketcem dostum tamam
  • 31-08-2010, 12:17:59
    #11
    Ayıp ayıp, altı üstü bir -rep yedin diye ettiğin beddular, hakaretler, kötü sözler..Hemde şu ramazan gününde, hiç mi utanman yok ? Paylaşımınızı beğenmemişler -rep atmışlar, sen kim oluyorsunda ******** diyebiliyorsun ? Şerefini neye göre, kime göre ölçüyorsun ? Bu konuyu okuyan üyeler senin bu mesajlarından sonra hakkında ne düşündükleri seni hiç düşündürmüyor mu ? Git yüzünü yıka, bir iki rep için milleti beddua yağdırma, küfür etme.
    Unutma beddua döner, dolaşır sahibi bulur.
  • 31-08-2010, 12:27:22
    #12
    verilen emeğe saygı göstermeyenin şerefinden şüphe edilmemelidir de ne yapılmalıdır.

    Beğenmemek,teşekkür etmemek ayrı şey bunun için insanı eksilemek ayrı şey.

    Emeğinize saygı istemez misiniz siz?

    Daha fazla tartışmaya girmek istemiyorum,belki bu konudan sonra forumdan uzaklaştırılcam ama şunu unutmayın böyle insanlar olduğu sürece bunun gibi olaylar çok yaşanır bir gün başınıza gelirde anlarsınız..

    Herneyse Allah içimi biliyor...