verilen emeğe saygı göstermeyenin şerefinden şüphe edilmemelidir de ne yapılmalıdır.
Beğenmemek,teşekkür etmemek ayrı şey bunun için insanı eksilemek ayrı şey.
Emeğinize saygı istemez misiniz siz?
Daha fazla tartışmaya girmek istemiyorum,belki bu konudan sonra forumdan uzaklaştırılcam ama şunu unutmayın böyle insanlar olduğu sürece bunun gibi olaylar çok yaşanır bir gün başınıza gelirde anlarsınız..
Herneyse Allah içimi biliyor...