Ayıp ayıp, altı üstü bir -rep yedin diye ettiğin beddular, hakaretler, kötü sözler..Hemde şu ramazan gününde, hiç mi utanman yok ? Paylaşımınızı beğenmemişler -rep atmışlar, sen kim oluyorsunda ******** diyebiliyorsun ? Şerefini neye göre, kime göre ölçüyorsun ? Bu konuyu okuyan üyeler senin bu mesajlarından sonra hakkında ne düşündükleri seni hiç düşündürmüyor mu ? Git yüzünü yıka, bir iki rep için milleti beddua yağdırma, küfür etme.
Unutma beddua döner, dolaşır sahibi bulur.