makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya Allah için bu kadar da olmazki şu açtığım konuda ne varda eksi rep veriyorsunuz. ya kardeşim paylaşımda da mı yapılmayacak bu forumda bu kadar da şe...sizlik olmaz yaaa !!!!

Burda adamlara resmen ş r f s z demişsin arkadaşım ?

makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar hala eksi rep kasıyor nedir derdiniz amacınız nedir birde not düşüyorlar

-şimdi senin yaptığın şerfsizlk oldu-

ulan böyle olurda insanda paylaşım hevesi kalırmı.. Şu mübarek ayda böyle yapanların Allah belasını versin inşallah kazandıkları parayı tadı ile harcayamazlar herkes burada birşey için uğraşıyor, bir eleştiri sonucu böyle bir muameleye maruz kalsam amenna adamlara paylaşım yapıyoruz eksi rep veriyorlar durmadan, teşekkür etmiyorsun bari emeğe saygı göster eksi rep verme..

Kişi ilk önce ADAM olmalı...!!!
Utanmadan birde beddua mı ediyorsun millete 101 mesajınla ?
Report ediyorum.