Ya Allah için bu kadar da olmazki şu açtığım konuda ne varda eksi rep veriyorsunuz. ya kardeşim paylaşımda da mı yapılmayacak bu forumda bu kadar da şe...sizlik olmaz yaaa !!!!
-rep şikayetinizi modlara PM atarak bildirebilirsiniz ama bu hiçbir zaman size -REP verenlere hakaret etme hakkı tanımaz.