makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya Allah için bu kadar da olmazki şu açtığım konuda ne varda eksi rep veriyorsunuz. ya kardeşim paylaşımda da mı yapılmayacak bu forumda bu kadar da şe...sizlik olmaz yaaa !!!!
-rep şikayetinizi modlara PM atarak bildirebilirsiniz ama bu hiçbir zaman size -REP verenlere hakaret etme hakkı tanımaz.