-rep şikayetinizi modlara PM atarak bildirebilirsiniz ama bu hiçbir zaman size -REP verenlere hakaret etme hakkı tanımaz.
hocam eğer paylaşım yapmak yasaksa ot gibi okuyalım geçelim yazılanları, forum yürür mü böyle.. forum mantığını ben iyi biliyorsunuz belkide ama olmuyor böyle cidden olmuyor..