• 01-12-2018, 21:15:42
    #55
    Aslında para kazanabilecekleri yeni fikirler üretebilirler ve buna çok uygun bir sektörleri var.Buna rağmen üyelik başına para sistemine döndülerse (ki bana göre kolay yola kaçmaktan başka birşey değil) zaten bu sektörde vakitlerini tamamlamışlardır muhtemelen.Yurt dışında ne bekiyorlar acaba bir yığın vip üyenin onları bekeyeceğini mi ? fazlada şeyapmak istemiyorum umarım herkese hayırlısı olur, onlar içinde.
  • 01-12-2018, 21:24:35
    #56
    Bu konuyu görüp indexi kaldırmışlar sanırım
  • 01-12-2018, 22:48:10
    #57
    Satılmasına aracılık ettikleri domainlerden %15 komisyon alıp para kazanıp, buna rağmen sistemlerini kullanan insanları küçük gören ALANADLARI'nı bence kimse kilullanmamalı. O çok istedikleri yurtdışına gitsinler. Bakalım orada ne yapacaklar.
  • 01-12-2018, 22:51:52
    #58
    Bunlarda ki akılla hiçbir şey olmaz. TR'de iş yapamayan Global'de hiç yapamaz. Önce yerelde büyürsün Globale açılırsın mantık budur. Kullandıkları üslupla girişimci zekası olmadığını göstermişlerdir. Twitter'da ki kimse hödüğün teki.
  • 02-12-2018, 16:22:11
    #59
    Ne kadar ileri görüşlü oldukları sanırım seçtikleri isimden de belli. domainslist .net ve .org boşta. İsteyen alıversin. Yurtdışında projeleri tutarsa iyi paraya satarsınız bunlara.

    Bence bunların biryerlere gideceği yok. Sadece domaincilerden ne kadar koparabiliriz diye yoklama yaptılar. Baktılar kimse kapatmayın hemen ödeme yapalım demeyince de mecbur geri açtılar
  • 02-12-2018, 16:30:20
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi beceriksizliklerini kullanıcılarına yıkmaya çalışan bir oluşum daha. Konuları geçince kendilerini ulusal diye tabir ederler ancak iş çalışmaya gelince sonuç sıfır. Sedo üzerinde domaini ekleyip park ücreti bile kazana biliyorken, bunlar üyelik başı para istiyor ve buna kızan üyelerine eski sevgili gibi trip atıyorlar. Her zaman sektörün gelişimi için destek verdik ancak artık bizleri tamamen kaybettiler.
  • 02-12-2018, 18:57:20
    #61
    Bu sitenin ortağı yanış hatırlamıyorsam @Dksy; idi nam-ı diğer Erdal Özdemir
  • 02-12-2018, 20:59:46
    #62
    Administrator
    Domaine aracılık eden bir sistem yapsak r10'da tutabilir
  • 02-12-2018, 21:36:42
    #63
    2 3 yıl önce bir domain almak istemiştim ihale bana kaldı devredilmedi diye destek talebi açtım ve bana üslubunuzdan dolayı domaini devretmiyoruz demişlerdi.
    Hiç üzülmedim.