• 01-12-2018, 02:04:15
    #19
    Neredeyse 1 yil boyunca domainleri yayinladim. Ucretli tum hizmetleru de aldim yine de bir domain bile satamamistim. Kapanirsa kapansin. R10 bize yeter. Onun disinda domaini almak isteyen zaten sahibini buluyor
  • 01-12-2018, 02:16:09
    #20
    Gold üye
    "böbürlenme padişahım senden büyük allah var"
  • 01-12-2018, 02:19:54
    #21
    Kapansın gitsin
  • 01-12-2018, 02:23:00
    #22
    hiçte üzülmedik )
  • 01-12-2018, 02:26:28
    #23
    Bu tweetler normal tweet değil. Kafası güzel biri tarafından atılmış belli ki. Ha bu saatten sonra bir önemi yok tabi. Açık kalsa bile şu tweetleri atan bir firmaya güvenip nasıl oradan domain satarız bilemiyorum
  • 01-12-2018, 02:35:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Yaptıkları proje belki çalışan - emek bakımından masraf gerektirebilir ama verdikleri hizmeti tek başına bir insan oturup yapabilir. Destek kötü, imkanlar kötü, iletişim kötü, garanti yok, ödeme konusunda destek; ödemeleri - domainleri koruma derdi yok. Sonra gelip laga luga yapıyorlar.
  • 01-12-2018, 02:50:00
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    destek almazsak kapatacağız ne demek, tehdit eder gibi..
  • 01-12-2018, 03:27:55
    #26
    siteye girdim baktım siteye de yazmışlar aynısını
  • 01-12-2018, 03:31:53
    #27
    Ana sayfada böyle bir yazı olduktan sonra kim güvenip paralı üye olsun?