Neredeyse 1 yil boyunca domainleri yayinladim. Ucretli tum hizmetleru de aldim yine de bir domain bile satamamistim. Kapanirsa kapansin. R10 bize yeter. Onun disinda domaini almak isteyen zaten sahibini buluyor