Bence iyi oldu, hayırlı olsun. Yönetilemeyen ve her sorunda kullanıcıyı (müşteriyi) suçlayan bir işi artık sonandırmaları çok iyi tabii ki. İlle de benim daha iyisini yapabiliyor olmam gerekmez bunu söylemek için; dünyada öyle bir anlayış yok doğru kabul edilen. Ben ortamı talep edenim ve eleştiririm; varlığını yokluğunu da tartışırım talep eden olarak. Maaelsef becerilememiş bir işin orada başka yeni kullanıcıları daha üzmeki, milletin sinirini oynatmak için yayında olmasını desteklemek mi doğru olan? Elbette değil. İnşâallâh bu işi daha iyi yapabilen, dünya çapında yapacak ve Türkçe olarak da Türkiye'de hizmet verecek birileri çıkar.