Kendi beceriksizliklerini kullanıcılarına yıkmaya çalışan bir oluşum daha. Konuları geçince kendilerini ulusal diye tabir ederler ancak iş çalışmaya gelince sonuç sıfır. Sedo üzerinde domaini ekleyip park ücreti bile kazana biliyorken, bunlar üyelik başı para istiyor ve buna kızan üyelerine eski sevgili gibi trip atıyorlar. Her zaman sektörün gelişimi için destek verdik ancak artık bizleri tamamen kaybettiler.