Satılmasına aracılık ettikleri domainlerden %15 komisyon alıp para kazanıp, buna rağmen sistemlerini kullanan insanları küçük gören ALANADLARI'nı bence kimse kilullanmamalı. O çok istedikleri yurtdışına gitsinler. Bakalım orada ne yapacaklar.