Aslında para kazanabilecekleri yeni fikirler üretebilirler ve buna çok uygun bir sektörleri var.Buna rağmen üyelik başına para sistemine döndülerse (ki bana göre kolay yola kaçmaktan başka birşey değil) zaten bu sektörde vakitlerini tamamlamışlardır muhtemelen.Yurt dışında ne bekiyorlar acaba bir yığın vip üyenin onları bekeyeceğini mi ? fazlada şeyapmak istemiyorum umarım herkese hayırlısı olur, onlar içinde.