• 04-10-2016, 22:57:49
    #46
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın domaini elimden alacaklar. son 24 saat. yoksa domaini elimden alacaklar

    biri yardım etse adam akıllı bir mail yazsam yada telefondan ingilizce derdimi anlatıverse
    Hocam pmnize mobil r10dan cevap veremiyomusum. Bende diyom cevap veriyo veriyom bu niye hala soruyo tamam simdi okuldayim. Eve gideyim, aramalari icin onlara bilgi yollicam. Onlar ariyacaklar konusup halledicem. Sakin olun
  • 04-10-2016, 23:02:39
    #47
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pmnize mobil r10dan cevap veremiyomusum. Bende diyom cevap veriyo veriyom bu niye hala soruyo tamam simdi okuldayim. Eve gideyim, aramalari icin onlara bilgi yollicam. Onlar ariyacaklar konusup halledicem. Sakin olun
    Hocam gözünüzü seveyim yardım edin.Arayın bilgileri de gönderdim.Bizim burda akşam 23:00 yani gece yarısına 1 saat var.Sizin orda sanırım gündüz.

    Lütfen size gönderdiğim bilgilerle yardımcı olun.Mail adresime kadar gönderdim.Durumu telefon ile izah edin.Adamlara mesaj attım 20-25 tane 48 saat dediler hepsinde bir hafta oldu ses seda yok

    Telefon ile halledilmesi lazım hocam.Hemen çözerler sorunu.Size gerekli açıklamaları atmıştım zaten hocam.

    05.10.2016 tarihine kadar ödemeyi yapın yoksa domaine el koyacagız diyorlar.

    Yardımcı olun lütfen
  • 05-10-2016, 09:09:53
    #48
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pmnize mobil r10dan cevap veremiyomusum. Bende diyom cevap veriyo veriyom bu niye hala soruyo tamam simdi okuldayim. Eve gideyim, aramalari icin onlara bilgi yollicam. Onlar ariyacaklar konusup halledicem. Sakin olun
    hocam arayacagım dediniz hala aramadınız? hocam, zamanım yok.Gün içinde hesabımı feshedecekler yardım edin lütfen
  • 05-10-2016, 16:37:20
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sorunu çözdün mü hocam
  • 05-10-2016, 16:44:11
    #50
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    domainime bir kaç saat içinde el koyacaklar en az 30-35 mail attım 1 haftadır hep otomatik dönüşler yapıldı. kimlik kartı da yolladım ama hep otomatik döneceğiz mesajları ama 1 haftadır hep başından atıyorlar beni..

    TELEFON İLE ARANMASI ŞART ...YOKSA 1 KAÇ SAAT İÇİNDE DOMAİNE EL KOYACAKLAR VE 1 YIL KADAR BEKLEMEM GEREKECEK
  • 06-10-2016, 11:42:15
    #51
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Kimse yardım etmeyecek mi? Hiç mi kimse yok Amerika da yaşayan filan?
    Hiç kimse bilmiyor mu ingilizce filan? :/
  • 06-10-2016, 11:50:59
    #52
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yardım etmeyecek mi? Hiç mi kimse yok Amerika da yaşayan filan?
    Hiç kimse bilmiyor mu ingilizce filan? :/
    Hocam yanlış anlama beni sana bir öneri , ingilizce makale yazan birine hem görüşme hemde işlem ücreti küçük bir miktar ödeseydin yapılırdı diye düşünüyorum. Veya tercüme bürosuna git vardır illaki birebir konuşurlar yanında.
  • 06-10-2016, 12:00:52
    #53
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    coolbuy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlama beni sana bir öneri , ingilizce makale yazan birine hem görüşme hemde işlem ücreti küçük bir miktar ödeseydin yapılırdı diye düşünüyorum. Veya tercüme bürosuna git vardır illaki birebir konuşurlar yanında.
    bir kaç kişiye söyleidm ameridaka da yaşamiyorum aramam mümkün değil dedi. Parasinda değilim biri arayiverse. Sorunumu çözüverse böyle feryat fiğan konuşmam zaten hocam
    önerin için teşekkür ederim hocam
  • 07-10-2016, 02:46:41
    #54
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç kişiye söyleidm ameridaka da yaşamiyorum aramam mümkün değil dedi. Parasinda değilim biri arayiverse. Sorunumu çözüverse böyle feryat fiğan konuşmam zaten hocam
    önerin için teşekkür ederim hocam
    Ya hocam afedersinizde, ben yardimci olacagimi soyledimde sizden parami aldim? Yemin mi ettim? Ne bu boyle? Pmden bir kufur etmediginiz kalmis. Yok soz verdin tutmadin yok madem yapmican niye soyluyosun niye umut veriyorun. Adamlari aradim. 2 kez acsm olmadi. Bende adamlara zaten bildirimde bulundum. Kendi sistemlerinden beni aramalari icin ticket actim. Adamlar beni aramadi ne yapayim yani? Bana suc arayacaginiza gidin iki kurus az vermek icin salak salak sitelerle is yaptiginiz icin kendinize suc arayin. Sanki benim yuzumden gitti domain ya triplere bak arkadas..
    Bizim isimiz yok sanki biz yan gelip yatiryoruz anasini satiyim. 2 iste birden calisiyom. Yinede aradiklarinda derdini anlatmak icin bir zaman ayirdim sana, yardimci olmaya calistim ama aramadilar. Napiyi yani isi gucu birakip adamlarimi ariyim? Biraz edepli olup neyse kardes eyvallah demen lazimken bana kufur gibi pm atmissin.. Ayip yav.