Kimse yardım etmeyecek mi? Hiç mi kimse yok Amerika da yaşayan filan?
Hiç kimse bilmiyor mu ingilizce filan? :/
Hocam yanlış anlama beni sana bir öneri , ingilizce makale yazan birine hem görüşme hemde işlem ücreti küçük bir miktar ödeseydin yapılırdı diye düşünüyorum. Veya tercüme bürosuna git vardır illaki birebir konuşurlar yanında.