domainime bir kaç saat içinde el koyacaklar

en az 30-35 mail attım 1 haftadır hep otomatik dönüşler yapıldı. kimlik kartı da yolladım ama hep otomatik döneceğiz mesajları ama 1 haftadır hep başından atıyorlar beni..
TELEFON İLE ARANMASI ŞART ...YOKSA 1 KAÇ SAAT İÇİNDE DOMAİNE EL KOYACAKLAR VE 1 YIL KADAR BEKLEMEM GEREKECEK