TRooPER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1and1.com Allah bin belanı versin!
54
●5.366
- 04-10-2016, 01:15:47hocam telefon ile halleder misiniz Allah rızası için yardım edin.UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesaba giriş yapılamıyor.Bu konuda çaresizim.Hesaba giriş yapsa domaini alacagım.Pek önemli bir domain değil ama manevi değeri çok yüksek.TRooPER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Btech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:02:21 -->-> Daha önceki mesaj 01:00:26 --
hocam yorumlar güzeldi.Sanal kartta o dönemde domain fiyatını çekti diye hatırlıyorum.Zaten 1,17 tl gibi ufak bir rakamdı.Pişman oldum hemde konu açtığım halde.ilk defa parasını çekmeyen bir firma görüyorum.xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:15:47 -->-> Daha önceki mesaj 01:02:21 --
@UtkuKockaya konuya yardım ederim demişsiniz sizden yardım rica ediyorum.lütfen yardımcı olun telefon ile - 04-10-2016, 01:58:24Yanlış hatırlamıyorsam bundan 7-8 yıl önce aynı firmadan kullanıcı adımda da yazan domaini almıştım. com, net, org şeklinde . 2-3 ay kullandım sonrasında host değişikliği yaptım. O zamanlar ns ler panelden değiştirilmiyordu (şimdi nasıl bilmiyorum) nsleri değiştirmediklerinden, transfer kodu vermediklerinden dolayı bu domainlerimi kaybetmiştim
- 04-10-2016, 08:20:031and1 firmasından 2 kez 1$ ücret ile domain aldım. Domainleri 48 saat içinde kayıt edip panele eklediler. Sonra ödeme aldıkları halde sizden ödeme alamadık lütfen ödeme yapın diye mail atmışlar. Bende 1and1 forumuna, ticket sistemine ve mail adresine mail atmıştım 12 saatte geri dönüş yapın sorunu düzeltmişlerdi. 1and1 firması ile çalışacaksınız mail adresinizi 3 günde bir kontrol etmekte fayda var.
Şarjı az giden LG G4 telefonundan gönderildi. - 04-10-2016, 10:50:37zihhu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyaziklar olsun.25 tl verip godaddy den şaşmamak lazim.en azindan kafan rahat oluremrekarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2016, 12:08:491and1 kullanılır ama maillere dikkat etmek lazım. Ama projelik domain varsa paraya kıyıp ihs gibi Türk firmalarından domain alınması LazımTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarjı az giden LG G4 telefonundan gönderildi. - 04-10-2016, 13:19:06manevi değeri çok büyük hocam.domain beş para etmez ama manen moralim bozuluyor işte.EmreKarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dış ülkede olan biri yardım etse ingilizcesi olan biri. - 04-10-2016, 13:25:25Beş para etmese bile domainlerin böyle saçma bir sebepten gitmesi insanı çok bozuyor hocam. Mail konusunda benimde fazla İngilizcem yok Google translate ve Bing çeviri iş görür çeviriler yapıyor onları deneyebilirsin.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarjı az giden LG G4 telefonundan gönderildi.
ne yazmak istiyorsunuz arkadaslar soyleyin elimden geldigince yardimci olayim. Ayrica amerikadan aranabiliyorsa girip arayayim anlatayim derdinizi
hemen haklarini bilen amerikan vatandasi rolune itina ile burunur Korkuturym :d