yanlış hatırlamıyorsam bundan 7-8 yıl önce aynı firmadan kullanıcı adımda da yazan domaini almıştım. Com, net, org şeklinde . 2-3 ay kullandım sonrasında host değişikliği yaptım. O zamanlar ns ler panelden değiştirilmiyordu (şimdi nasıl bilmiyorum) nsleri değiştirmediklerinden, transfer kodu vermediklerinden dolayı bu domainlerimi kaybetmiştim
1and1 firmasından 2 kez 1$ ücret ile domain aldım. Domainleri 48 saat içinde kayıt edip panele eklediler. Sonra ödeme aldıkları halde sizden ödeme alamadık lütfen ödeme yapın diye mail atmışlar. Bende 1and1 forumuna, ticket sistemine ve mail adresine mail atmıştım 12 saatte geri dönüş yapın sorunu düzeltmişlerdi. 1and1 firması ile çalışacaksınız mail adresinizi 3 günde bir kontrol etmekte fayda var.
şarjı az giden lg g4 telefonundan gönderildi.
yaziklar olsun.25 tl verip godaddy den şaşmamak lazim.en azindan kafan rahat olur