Yanlış hatırlamıyorsam bundan 7-8 yıl önce aynı firmadan kullanıcı adımda da yazan domaini almıştım. com, net, org şeklinde . 2-3 ay kullandım sonrasında host değişikliği yaptım. O zamanlar ns ler panelden değiştirilmiyordu (şimdi nasıl bilmiyorum) nsleri değiştirmediklerinden, transfer kodu vermediklerinden dolayı bu domainlerimi kaybetmiştim