UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, kör oldum.. O nasil cumleler ahahhaahha ne yazmak istiyorsunuz arkadaslar soyleyin elimden geldigince yardimci olayim. Ayrica amerikadan aranabiliyorsa girip arayayim anlatayim derdinizi hemen haklarini bilen amerikan vatandasi rolune itina ile burunur Korkuturym :d


Are you fckin scammer? Give me my domain right now or im gonna report you. My customer number : blabla. I wont give you any other information about my problem. Check my god damn account and find the problem and fix it. If you couldnt understand my customer Id or whatever, listen your records moron!
hocam telefon ile halleder misiniz Allah rızası için yardım edin.
TRooPER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesaptan hemen çekim yapmaz kart bilgilerinizi girince provizyon alır daha sonra çekim yapar kart kaydeder o yüzden nacizane tavsiyem sanal kart oluşturup gerekirse 1 ay süre atamanız abuk sabuk fiyatları çekmesini engeller. Mail ile ticket ile destek pek vermez telefon görüşmesi ile hallederler.




domain yeni reg mi transfer mi ? transferse https://domains-center.1and1.com/transfers burda da mı görünmüyor
hesaba giriş yapılamıyor.Bu konuda çaresizim.Hesaba giriş yapsa domaini alacagım.Pek önemli bir domain değil ama manevi değeri çok yüksek.

Btech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamanında , .com kampanyası vardı , bende 30-40 tane domain aldım 1and1 den tabi akıl edip sanal kart girmiştim ödeme yaparken , neyse 1 dolara fln geliordu tanesi , 40 dolar fln tuttu 50 dolar para attım karta ödeme yaptım domainler açıldı , sonra paypal vardı ozamanlar bende ona geçirdim hesabı ordan çeksin die , paypal dada limit engeli var bir baktım bana 330 dolarlık mailler gelmeye başladı çekim yapmaya çalışmış çekememiş die , halbuki domainleri özel indirimde almıştım galba tek domain için miş ama tüm domainlere uyguladı bunu hemde üstüne 3 al 2 öde olarak aldım alayını hem 1 dolar hemde 3 al 2 öde , daha sonra bunlar kilit atmışlar tüm domainlere 330 doları ödemedim die fakat 1 yıl boyunca dns değişim paneli kitli olduğu halde o 40 doları da ödemeden yani bedavaya kullandım domainleri satamıyordum ama istediğim gibi kullanıyordum yani biraz bu işlerde yazılımsal vs de sorunlu bir firma size domaini aldığınız gibi ödeme çekmior , size bir kontrat oluşturup 5-6 gün sonra fln çekiyor parayı. eğer çekemesse ablukaya alıor domaini...

Bu arada iletişimden çok rahat halledilebilir işin.


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:02:21 -->-> Daha önceki mesaj 01:00:26 --

hocam yorumlar güzeldi.Sanal kartta o dönemde domain fiyatını çekti diye hatırlıyorum.Zaten 1,17 tl gibi ufak bir rakamdı.Pişman oldum hemde konu açtığım halde.ilk defa parasını çekmeyen bir firma görüyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:15:47 -->-> Daha önceki mesaj 01:02:21 --

@UtkuKockaya konuya yardım ederim demişsiniz sizden yardım rica ediyorum.lütfen yardımcı olun telefon ile