hocam yanlış anlama beni sana bir öneri , ingilizce makale yazan birine hem görüşme hemde işlem ücreti küçük bir miktar ödeseydin yapılırdı diye düşünüyorum. Veya tercüme bürosuna git vardır illaki birebir konuşurlar yanında.
bir kaç kişiye söyleidm ameridaka da yaşamiyorum aramam mümkün değil dedi. Parasinda değilim biri arayiverse. Sorunumu çözüverse

böyle feryat fiğan konuşmam zaten hocam
önerin için teşekkür ederim hocam