UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pmnize mobil r10dan cevap veremiyomusum. Bende diyom cevap veriyo veriyom bu niye hala soruyo tamam simdi okuldayim. Eve gideyim, aramalari icin onlara bilgi yollicam. Onlar ariyacaklar konusup halledicem. Sakin olun
Hocam gözünüzü seveyim yardım edin.Arayın bilgileri de gönderdim.Bizim burda akşam 23:00 yani gece yarısına 1 saat var.Sizin orda sanırım gündüz.

Lütfen size gönderdiğim bilgilerle yardımcı olun.Mail adresime kadar gönderdim.Durumu telefon ile izah edin.Adamlara mesaj attım 20-25 tane 48 saat dediler hepsinde bir hafta oldu ses seda yok

Telefon ile halledilmesi lazım hocam.Hemen çözerler sorunu.Size gerekli açıklamaları atmıştım zaten hocam.

05.10.2016 tarihine kadar ödemeyi yapın yoksa domaine el koyacagız diyorlar.

Yardımcı olun lütfen