• 16-08-2014, 12:32:10
    #64
    Üyeliği durduruldu
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman saçma konuya yazdığınız için sizi kınıyorum. Saçmaysa yorum yapmayın efendim.
    Yorum yapmasam, saçma olduğunu dile getiremezdim. Ayrıca konunuzun ilk mesajında "saçmaysa yorum yapmayın" yazmamışsınız. Açılan her konu, yoruma açıktır .

    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle ticaret anlayışı olamaz gerçektende çöplükten başka birşey değildir bu reglettirmek istiyen ulaşır regletir ama bulduğun domaini alıp açık arttırma ile 5 - 10 tl den satmak iş değildir onu yapmak yerine farklı projelerle uğraşıp daha çok kazanmalarını isterdim ama insanımız 2-3 kuruşa bakmıyor nerden ne alsam kâr diyerek çöplük gibi olmasına bile göz yumabiliyor
    Bu kimi neden ilgilendiriyor ki? 1 TL ye alır, 0,50 TL ye satar. Forum kurallarında "5-10 tl den domain satmak yasaktır" yazıyor da, biz mi görmedik? Sizin 5-10 TL diye küçümsediğiniz rakamlar, bir çok kişi için harika bir cep harçlığı, farkında mısınız? O zaman bu mantıktan giderek, kimse 100 kelimesi 1 TL den makale yazmasın! Kimse 5 TL ye logo yapmasın! Kimse 1 TL ye Google telefon onayı yapmasın! Bu forumun her üyesi, forumdan kurallar dahilinde istediği gibi yararlanmak da özgürdür!
  • 16-08-2014, 12:33:30
    #65
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapmasam, saçma olduğunu dile getiremezdim. Ayrıca konunuzun ilk mesajında "saçmaysa yorum yapmayın" yazmamışsınız. Açılan her konu, yoruma açıktır .



    Bu kimi neden ilgilendiriyor ki? 1 TL ye alır, 0,50 TL ye satar. Forum kurallarında "5-10 tl den domain satmak yasaktır" yazıyor da, biz mi görmedik? Sizin 5-10 TL diye küçümsediğiniz rakamlar, bir çok kişi için harika bir cep harçlığı, farkında mısınız? O zaman bu mantıktan giderek, kimse 100 kelimesi 1 TL den makale yazmasın! Kimse 5 TL ye logo yapmasın! Kimse 1 TL ye Google telefon onayı yapmasın! Bu forumun her üyesi, forumdan kurallar dahilinde istediği gibi yararlanmak da özgürdür!

    sizin yaptıklarınız kalabalıktan başka birşey değildir.
  • 16-08-2014, 12:35:07
    #66
    Hep bana hep bana diyenlerin konusu olabilir.İnternette tekel olmak kolay değil anlamak lazım.
  • 16-08-2014, 12:35:53
    #67
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapmasam, saçma olduğunu dile getiremezdim. Ayrıca konunuzun ilk mesajında "saçmaysa yorum yapmayın" yazmamışsınız. Açılan her konu, yoruma açıktır .


    Bu kimi neden ilgilendiriyor ki? 1 TL ye alır, 0,50 TL ye satar. Forum kurallarında "5-10 tl den domain satmak yasaktır" yazıyor da, biz mi görmedik? Sizin 5-10 TL diye küçümsediğiniz rakamlar, bir çok kişi için harika bir cep harçlığı, farkında mısınız? O zaman bu mantıktan giderek, kimse 100 kelimesi 1 TL den makale yazmasın! Kimse 5 TL ye logo yapmasın! Kimse 1 TL ye Google telefon onayı yapmasın! Bu forumun her üyesi, forumdan kurallar dahilinde istediği gibi yararlanmak da özgürdür!

    Hocam bir dahaki açtığım konuya yazarım kusura bakmayın Anlatmak istediğim niye 1 tl ye domain kaydediyorlar değil sizin deyiminizle saçma domain kaydediyorlar örneğin kkkttsssferfr.com bir domaini siz alıp açık arttırmaya koysanız nasıl olur ? Forumu kirletmekten başka işe yaramaz
  • 16-08-2014, 12:38:06
    #68
    Üyeliği durduruldu
    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin yaptıklarınız kalabalıktan başka birşey değildir.
    Yahu iyi de, bundan size ne? Ben de bu forumun bir üyesi miyim? O halde sizi ilgilendirmez yaptıklarım.

    Çok rahatsız oluyorsanız, iki seçeneğiniz var:

    1. Konularından rahatsız olduğunuz üyeyi ve konusunu rapor etmek.
    2. İlgili üyeyi engellemek.

    Şu an bu konuda yapılan laf kalabalığı, mesaj kirliliği ne olacak? Bana göre de bu konu gereksiz...

    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir dahaki açtığım konuya yazarım kusura bakmayın Anlatmak istediğim niye 1 tl ye domain kaydediyorlar değil sizin deyiminizle saçma domain kaydediyorlar örneğin kkkttsssferfr.com bir domaini siz alıp açık arttırmaya koysanız nasıl olur ? Forumu kirletmekten başka işe yaramaz
    Yahu neden anlatamıyorum derdimi?

    Burası forum mu? Domain satış bölümü var mı? Bütün üyelere açık mı? sdkjhdsjkfdsdfıufdkfdskjsdfklfds.com da bir domain mi? O zaman kime ne?
  • 16-08-2014, 12:42:46
    #69
    BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep bana hep bana diyenlerin konusu olabilir.İnternette tekel olmak kolay değil anlamak lazım.
    evet hocam tekel oluyorum ihs yi NS yi TT yi ve İsimTescili satın aldım da başka firma kaldı mı diye bakıyorum. Anlamlandırmak lazım

    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu neden anlatamıyorum derdimi?

    Burası forum mu? Domain satış bölümü var mı? Bütün üyelere açık mı? sdkjhdsjkfdsdfıufdkfdskjsdfklfds.com da bir domain mi? O zaman kime ne?
    Hocam serbest piyasa alan alır , satan satar ama böyle kötü domainler alıp sektöre yeni girmek isteyenler var ya onlar yapıyor bu işleri , sonra da satamayınca yakınıyor sizin gibi portföyü olan birine lafım yok niye böyle birden parladınız onu anlamadım. Ortalıkta Çöp domain kaynıyor forum ve bilgi kirliliği havada uçuşuyor
  • 16-08-2014, 12:45:34
    #70
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu iyi de, bundan size ne? Ben de bu forumun bir üyesi miyim? O halde sizi ilgilendirmez yaptıklarım.

    Çok rahatsız oluyorsanız, iki seçeneğiniz var:

    1. Konularından rahatsız olduğunuz üyeyi ve konusunu rapor etmek.
    2. İlgili üyeyi engellemek.

    Şu an bu konuda yapılan laf kalabalığı, mesaj kirliliği ne olacak? Bana göre de bu konu gereksiz...



    Yahu neden anlatamıyorum derdimi?

    Burası forum mu? Domain satış bölümü var mı? Bütün üyelere açık mı? sdkjhdsjkfdsdfıufdkfdskjsdfklfds.com da bir domain mi? O zaman kime ne?
    bu kafayla devam edin siz anlatılmak istenen boş boş domainler alıp internet ortamını çöp haline getirmektir ama bu anlayışa sahip olmadiğiniz için bunu anlamıyorsunuz naparsanız yapın size şunu bunu yapmayın diyen yok.
  • 16-08-2014, 12:53:10
    #71
    Üyeliği durduruldu
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar/Abilerim şu network solution işinden para kazanan arkadaşlar piyasayı allak bullak etti . Adamlar işe yaramaz domainleri regletiyor burada açık arttırmaya koyuyor. Kardeşim daha ksç gün olmuş reglediğin hem de açık arttırmaya 5 tl civarı bir paradan başlayıp koyuyorlar bu kadar zeki arkadaşlarımız var . Benim demek istediğim bu NS ye bir dur demedikçe NS kayıt edenler hariç bu sektörde kimse para kazanamayacak. Ben benim görüşüm olarak NS firmasından domain almıyorum. Tabi alan olur kullanıcak yeri olur o ayrı birşey demem. Alıp aniden açık arttırmaya çıkaran yok alıp sabit fiyat koyanlar var. Şahsi fikrim olarak NS domain satanlardan ne alıyorum. ne de forumda gördüğüm NS firmalı domainlere teklif veriyorum.

    Saygılarımla , İyi çalışmalar
    1. Pİyasayı allak bullak edenler NSden kayıt hizmeti verenler mi, onlardan domain kaydettirenler mi?

    2. Sizi rahatsız eden, dışarıda 20 TL ye reglenebilen bir domainin, NS den 1 TL ye kaydedilip 5 TL ye satılmak istenmesi mi?

    3. "Bu kadar zeki arkadaşlarımız var" derken ne demek istediniz? 1 TL ye kaydedip 5 TL ye satmaya çalışması mı sizi rahatsız etti? Satamaz mı, hakkı yok mu? %500 kar etmek istemesi mi suç, 1.000 TL ye satmaması mı suç? Yeni kaydedilen bir domain 1.000 TL de edemez mi?

    4. 1 TL ye aldım, 500 TL ye sattım bu forumda. Suç mu işledim hakim bey? 500 e satabilmem için, illa diğer herhangi bir firmadan 20 TL ye mi reglemem gerekiyordu? NS den reglenince para etmez mi?

    5. İsim Tescil, İHS yada GoDaddy'de mi çalışıyorsunuz?

    6. Bir market yarı fiyatına ürün satsa, ille de pahalı satandan mı alış veriş yaparsınız?

    7. Piyasanın düştüğünü söylemişsiniz. Örneğin zxzx.com domainine 10 bin dolar istenirken, birinin NS den aynı domaini bir daha kaydedip, 5 TL den satmaya çalıştığı oldu mu?

    8. NS den indirim kodu kullanmadan 38 dolara domain alsam, 5 TL den konu açsam, yine sorun olur mu?

    Kafamda deli sorular...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:53:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:50:03 --

    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kafayla devam edin siz anlatılmak istenen boş boş domainler alıp internet ortamını çöp haline getirmektir ama bu anlayışa sahip olmadiğiniz için bunu anlamıyorsunuz naparsanız yapın size şunu bunu yapmayın diyen yok.
    İnterneti çöp haline getirenler, NS den domain alanlar mı? NS den önce çöp değil miydi? Son 10 yılda kaydedilen, düşen ve düşecek domainleri bir araştırın siz
  • 16-08-2014, 12:58:10
    #72
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Pİyasayı allak bullak edenler NSden kayıt hizmeti verenler mi, onlardan domain kaydettirenler mi?

    2. Sizi rahatsız eden, dışarıda 20 TL ye reglenebilen bir domainin, NS den 1 TL ye kaydedilip 5 TL ye satılmak istenmesi mi?

    3. "Bu kadar zeki arkadaşlarımız var" derken ne demek istediniz? 1 TL ye kaydedip 5 TL ye satmaya çalışması mı sizi rahatsız etti? Satamaz mı, hakkı yok mu? %500 kar etmek istemesi mi suç, 1.000 TL ye satmaması mı suç? Yeni kaydedilen bir domain 1.000 TL de edemez mi?

    4. 1 TL ye aldım, 500 TL ye sattım bu forumda. Suç mu işledim hakim bey? 500 e satabilmem için, illa diğer herhangi bir firmadan 20 TL ye mi reglemem gerekiyordu? NS den reglenince para etmez mi?

    5. İsim Tescil, İHS yada GoDaddy'de mi çalışıyorsunuz?

    6. Bir market yarı fiyatına ürün satsa, ille de pahalı satandan mı alış veriş yaparsınız?

    7. Piyasanın düştüğünü söylemişsiniz. Örneğin zxzx.com domainine 10 bin dolar istenirken, birinin NS den aynı domaini bir daha kaydedip, 5 TL den satmaya çalışan oldu mu?

    8. NS den indirim kodu kullanmadan 38 dolara domain alsam, 5 TL den konu açsam, yine sorun olur mu?

    Kafamda deli sorular...
    1. Her ikiside
    2. Çöp domaini kaydedip ne fiyat olursa olsun forumu kirletenler çoğu NSci
    3. Zeki kelimesi size ve bana göre değişebilir siz nasıl anlıyorsanız öyle olsun
    4. 500 tl ye satabilirseniz karı paylaşalım tabi suç değil
    5. Hepsi ile çalışıyorum. ve daha fazlası
    6. Aynı kalitede aynı ürün ise ucuzunu alırım birine hava atmayacaksam
    7. İlk gelen alır
    8. Açabilirsiniz dikkat edin 38 dolar kesmesin

    Daha fazla soru için mesaj atabilirsiniz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:56:30 --

    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnterneti çöp haline getirenler, NS den domain alanlar mı? NS den önce çöp değil miydi? Son 10 yılda kaydedilen, düşen ve düşecek domainleri bir araştırın siz
    9. Ns ile bu olay %1000 arttı inkar edilemez