Yorum yapmasam, saçma olduğunu dile getiremezdim. Ayrıca konunuzun ilk mesajında "saçmaysa yorum yapmayın" yazmamışsınız. Açılan her konu, yoruma açıktır

.
Bu kimi neden ilgilendiriyor ki? 1 TL ye alır, 0,50 TL ye satar. Forum kurallarında "5-10 tl den domain satmak yasaktır" yazıyor da, biz mi görmedik? Sizin 5-10 TL diye küçümsediğiniz rakamlar, bir çok kişi için harika bir cep harçlığı, farkında mısınız? O zaman bu mantıktan giderek, kimse 100 kelimesi 1 TL den makale yazmasın! Kimse 5 TL ye logo yapmasın! Kimse 1 TL ye Google telefon onayı yapmasın! Bu forumun her üyesi, forumdan kurallar dahilinde istediği gibi yararlanmak da özgürdür!
sizin yaptıklarınız kalabalıktan başka birşey değildir.