sizin yaptıklarınız kalabalıktan başka birşey değildir.
Yahu iyi de, bundan size ne? Ben de bu forumun bir üyesi miyim? O halde sizi ilgilendirmez yaptıklarım.
Çok rahatsız oluyorsanız, iki seçeneğiniz var:
1. Konularından rahatsız olduğunuz üyeyi ve konusunu rapor etmek.
2. İlgili üyeyi engellemek.
Şu an bu konuda yapılan laf kalabalığı, mesaj kirliliği ne olacak? Bana göre de bu konu gereksiz...
Hocam bir dahaki açtığım konuya yazarım kusura bakmayın

Anlatmak istediğim niye 1 tl ye domain kaydediyorlar değil sizin deyiminizle saçma domain kaydediyorlar örneğin kkkttsssferfr.com bir domaini siz alıp açık arttırmaya koysanız nasıl olur ? Forumu kirletmekten başka işe yaramaz
Yahu neden anlatamıyorum derdimi?
Burası forum mu? Domain satış bölümü var mı? Bütün üyelere açık mı?
sdkjhdsjkfdsdfıufdkfdskjsdfklfds.com da bir domain mi? O zaman kime ne?