<kd>
Kupon yada indirim kuponu varmı arkadaşlar NS de geçerli olan yeni domain alıcam şimdi 20 tl isimtescil yada ihs bayılmayalım.NS üzerine herkes burdayken yazayım dedim =)
</kd>
NSciler artık yeter ama
96
●4.403
- 15-08-2014, 17:54:10Bence olaya çok duygusal yaklaşmışsınız. Kaliteli domainler değerinden hiçbir şey kaybetmedi ama evet, çöp domain piyasası etkilendi. Örneğin bundan öncesinde paravan site oluşturmak amacıyla 8 domaine 50TL para vermiştim. Şuan 50TL'ye 50 domain alabiliyorum. Hepimiz ticaretin içindeyiz ve biliyoruzki alıcı daima ucuza almak, satıcı ise daima pahalı satmak ister. Ayrıca X,XXX TL değerindeki bir alan adının XXX TL'ye satılması kaçırılmayacak bir fırsat. Satıcının yaptığı piyasayı düşürmek değil, kârından feragat etmektir. Daha somutlaştırmak gerekirse, 500-600 TL'ye satılan orjinal ve sıfır bir iphone piyasayı düşürmez. Satın alıp 1200'e çok rahat satabilirsiniz. Yani demem o ki madem ucuza satılan bir domain görüyorsunuz ve bundan eminsiniz o halde satın alıp, daha yüksek bir fiyattan satmayı deneyebilirsiniz. Geçtiğimiz günlerde ben de 2TL'ye domain alıp 50TL'den satışını yaptım (Alıcı da biliyordu). Fakat gayet adaletli bir ilandı. Bu domain daha değerli diyen hiç kimse satın almak istemedi. Kısaca bu noktada tutarsızlıklar görülüyor.
- 15-08-2014, 20:56:02Üyeliği durduruldueğer derin bir inceleme yaparsanız facebook üzerinde öncede nfacebookun bu firmayla çalıştığını öğreniceksiniz arkadaşlar.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 21:07:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şimdi calışmıyormu?CyberRyhe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 21:47:59Üyeliği durduruldumarkmonitor.com ile çalışıyor kendi sunucu olması lazımKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

tabi facebookun nereyle çalıştığını tam öğrenemeyiz gizlilik için sürekli günceller kendisini
- 16-08-2014, 03:13:49Üyeliği durdurulduR10 da gördüğüm saçma konular arasında zirveye girdi. Tebrik ederim.
Domain iyiyse nereden kaydedildiğinin ne önemi var? Böyle saçma bir düşünce olabilir mi?
1 TL ye regledim, 500 TL ye sattım forumda. Bunun neresi sorun? Her domainden bir tane var unutmayın. Ha NS, ha IHS ne fark eder? Registrar domainin değerini yükseltmez ki! - 16-08-2014, 03:26:56Konuyu açan kişi konu kirliliğinden bahsediyor.
Keskkskdkdk.com u alıp 10 liradan başlatıyor diye demek istediği bu, nerelere gelmiş konu. (Bu bir ticarettir ancak çöpü bir kişi atınca çok göze batmaz ama 30-40 kişi atınca kirlilik olur diyor.) bu bir eleştiri yoksa kimsenin ticaretine laf söylediği yok - 16-08-2014, 09:17:34O zaman saçma konuya yazdığınız için sizi kınıyorum. Saçmaysa yorum yapmayın efendim.ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatmak istediğim bu hocam kimsekonuyu okumuyor yorum yazıyorBroon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2014, 09:46:57Böyle ticaret anlayışı olamaz gerçektende çöplükten başka birşey değildir bu reglettirmek istiyen ulaşır regletir ama bulduğun domaini alıp açık arttırma ile 5 - 10 tl den satmak iş değildir onu yapmak yerine farklı projelerle uğraşıp daha çok kazanmalarını isterdim ama insanımız 2-3 kuruşa bakmıyor nerden ne alsam kâr diyerek çöplük gibi olmasına bile göz yumabiliyor
