Böyle ticaret anlayışı olamaz gerçektende çöplükten başka birşey değildir bu reglettirmek istiyen ulaşır regletir ama bulduğun domaini alıp açık arttırma ile 5 - 10 tl den satmak iş değildir onu yapmak yerine farklı projelerle uğraşıp daha çok kazanmalarını isterdim ama insanımız 2-3 kuruşa bakmıyor nerden ne alsam kâr diyerek çöplük gibi olmasına bile göz yumabiliyor