R10 da gördüğüm saçma konular arasında zirveye girdi. Tebrik ederim.
Domain iyiyse nereden kaydedildiğinin ne önemi var? Böyle saçma bir düşünce olabilir mi?
1 TL ye regledim, 500 TL ye sattım forumda. Bunun neresi sorun? Her domainden bir tane var unutmayın. Ha NS, ha IHS ne fark eder? Registrar domainin değerini yükseltmez ki!
O zaman saçma konuya yazdığınız için sizi kınıyorum. Saçmaysa yorum yapmayın efendim.
Konuyu açan kişi konu kirliliğinden bahsediyor.
Keskkskdkdk.com u alıp 10 liradan başlatıyor diye demek istediği bu, nerelere gelmiş konu. (Bu bir ticarettir ancak çöpü bir kişi atınca çok göze batmaz ama 30-40 kişi atınca kirlilik olur diyor.) bu bir eleştiri yoksa kimsenin ticaretine laf söylediği yok
Anlatmak istediğim bu hocam kimsekonuyu okumuyor yorum yazıyor