Bence olaya çok duygusal yaklaşmışsınız. Kaliteli domainler değerinden hiçbir şey kaybetmedi ama evet, çöp domain piyasası etkilendi. Örneğin bundan öncesinde paravan site oluşturmak amacıyla 8 domaine 50TL para vermiştim. Şuan 50TL'ye 50 domain alabiliyorum. Hepimiz ticaretin içindeyiz ve biliyoruzki alıcı daima ucuza almak, satıcı ise daima pahalı satmak ister. Ayrıca X,XXX TL değerindeki bir alan adının XXX TL'ye satılması kaçırılmayacak bir fırsat. Satıcının yaptığı piyasayı düşürmek değil, kârından feragat etmektir. Daha somutlaştırmak gerekirse, 500-600 TL'ye satılan orjinal ve sıfır bir iphone piyasayı düşürmez. Satın alıp 1200'e çok rahat satabilirsiniz. Yani demem o ki madem ucuza satılan bir domain görüyorsunuz ve bundan eminsiniz o halde satın alıp, daha yüksek bir fiyattan satmayı deneyebilirsiniz. Geçtiğimiz günlerde ben de 2TL'ye domain alıp 50TL'den satışını yaptım (Alıcı da biliyordu). Fakat gayet adaletli bir ilandı. Bu domain daha değerli diyen hiç kimse satın almak istemedi. Kısaca bu noktada tutarsızlıklar görülüyor.