R10 da gördüğüm saçma konular arasında zirveye girdi. Tebrik ederim.
Domain iyiyse nereden kaydedildiğinin ne önemi var? Böyle saçma bir düşünce olabilir mi?
1 TL ye regledim, 500 TL ye sattım forumda. Bunun neresi sorun? Her domainden bir tane var unutmayın. Ha NS, ha IHS ne fark eder? Registrar domainin değerini yükseltmez ki!