Konuyu açan kişi konu kirliliğinden bahsediyor.
Keskkskdkdk.com u alıp 10 liradan başlatıyor diye demek istediği bu, nerelere gelmiş konu. (Bu bir ticarettir ancak çöpü bir kişi atınca çok göze batmaz ama 30-40 kişi atınca kirlilik olur diyor.) bu bir eleştiri yoksa kimsenin ticaretine laf söylediği yok