ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Pİyasayı allak bullak edenler NSden kayıt hizmeti verenler mi, onlardan domain kaydettirenler mi?

2. Sizi rahatsız eden, dışarıda 20 TL ye reglenebilen bir domainin, NS den 1 TL ye kaydedilip 5 TL ye satılmak istenmesi mi?

3. "Bu kadar zeki arkadaşlarımız var" derken ne demek istediniz? 1 TL ye kaydedip 5 TL ye satmaya çalışması mı sizi rahatsız etti? Satamaz mı, hakkı yok mu? %500 kar etmek istemesi mi suç, 1.000 TL ye satmaması mı suç? Yeni kaydedilen bir domain 1.000 TL de edemez mi?

4. 1 TL ye aldım, 500 TL ye sattım bu forumda. Suç mu işledim hakim bey? 500 e satabilmem için, illa diğer herhangi bir firmadan 20 TL ye mi reglemem gerekiyordu? NS den reglenince para etmez mi?

5. İsim Tescil, İHS yada GoDaddy'de mi çalışıyorsunuz?

6. Bir market yarı fiyatına ürün satsa, ille de pahalı satandan mı alış veriş yaparsınız?

7. Piyasanın düştüğünü söylemişsiniz. Örneğin zxzx.com domainine 10 bin dolar istenirken, birinin NS den aynı domaini bir daha kaydedip, 5 TL den satmaya çalışan oldu mu?

8. NS den indirim kodu kullanmadan 38 dolara domain alsam, 5 TL den konu açsam, yine sorun olur mu?

Kafamda deli sorular...
1. Her ikiside
2. Çöp domaini kaydedip ne fiyat olursa olsun forumu kirletenler çoğu NSci
3. Zeki kelimesi size ve bana göre değişebilir siz nasıl anlıyorsanız öyle olsun
4. 500 tl ye satabilirseniz karı paylaşalım tabi suç değil
5. Hepsi ile çalışıyorum. ve daha fazlası
6. Aynı kalitede aynı ürün ise ucuzunu alırım birine hava atmayacaksam
7. İlk gelen alır
8. Açabilirsiniz dikkat edin 38 dolar kesmesin

Daha fazla soru için mesaj atabilirsiniz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:56:30 --

ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnterneti çöp haline getirenler, NS den domain alanlar mı? NS den önce çöp değil miydi? Son 10 yılda kaydedilen, düşen ve düşecek domainleri bir araştırın siz
9. Ns ile bu olay %1000 arttı inkar edilemez