BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep bana hep bana diyenlerin konusu olabilir.İnternette tekel olmak kolay değil anlamak lazım.
evet hocam tekel oluyorum ihs yi NS yi TT yi ve İsimTescili satın aldım da başka firma kaldı mı diye bakıyorum. Anlamlandırmak lazım

ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu neden anlatamıyorum derdimi?

Burası forum mu? Domain satış bölümü var mı? Bütün üyelere açık mı? sdkjhdsjkfdsdfıufdkfdskjsdfklfds.com da bir domain mi? O zaman kime ne?
Hocam serbest piyasa alan alır , satan satar ama böyle kötü domainler alıp sektöre yeni girmek isteyenler var ya onlar yapıyor bu işleri , sonra da satamayınca yakınıyor sizin gibi portföyü olan birine lafım yok niye böyle birden parladınız onu anlamadım. Ortalıkta Çöp domain kaynıyor forum ve bilgi kirliliği havada uçuşuyor