Yahu iyi de, bundan size ne? Ben de bu forumun bir üyesi miyim? O halde sizi ilgilendirmez yaptıklarım.
Çok rahatsız oluyorsanız, iki seçeneğiniz var:
1. Konularından rahatsız olduğunuz üyeyi ve konusunu rapor etmek.
2. İlgili üyeyi engellemek.
Şu an bu konuda yapılan laf kalabalığı, mesaj kirliliği ne olacak? Bana göre de bu konu gereksiz...
Yahu neden anlatamıyorum derdimi?
Burası forum mu? Domain satış bölümü var mı? Bütün üyelere açık mı? sdkjhdsjkfdsdfıufdkfdskjsdfklfds.com da bir domain mi? O zaman kime ne?
bu kafayla devam edin siz anlatılmak istenen boş boş domainler alıp internet ortamını çöp haline getirmektir ama bu anlayışa sahip olmadiğiniz için bunu anlamıyorsunuz naparsanız yapın size şunu bunu yapmayın diyen yok.