Böyle .com.tr nasıl alınır ?
17
●1.116
- 26-01-2014, 17:05:04Üyeliği durdurulduEFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam demiş ki, Hayrettin.com.tr nasıl alınır? Ad-soyad nasıl alınır dememiş. Ben size kimlik fotokopisi göndersem, ugur.com.tr'yi bana bi alsak?
Tc kimlik fotokopisi yerine usa kimlik fotokopi olmaz mı? İlla tc mi olacak?
Konuya bodoslama dalmak ne demektir?
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs. - 26-01-2014, 17:07:01
- 26-01-2014, 17:11:13Üyeliği durduruldugencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet sakinim. Konu kapanmış, herkes yorumunu yapmış, çözüme ulaşmış. Hatta konu sahibi ukalalık bile yapmış yardım etmeye çalışanlara.
Sonra biri çıkıp gelip, hiç bir şey okumadan, kafasına göre bir şeyler yazıyor. Yanlış anlamışsa okumamıştır. Kaldı ki verdiği bilgi de yanlış!
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs. - 26-01-2014, 20:18:59Üyeliği durdurulduugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanane ne oluyor arkadaşım? sen konu sahibimisin ki bodoslama atlıyorsun benim yazdığıma. problemin ne senin? - 26-01-2014, 20:28:32Üyeliği durdurulduEFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi değilim, konudayım! İnsanlara yanlış bilgi aktarmayın!!!
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs. - 26-01-2014, 20:35:05Üyeliği durdurulduugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış bilgilendiriyorsam bunu adam gibi söylersin. Böyle ukalalık, çok bilmişlik yaparak değil! Bir daha da nerde olursa olsun benim yorumumu alıntılayıpta birşey yazmaya kalkışma! - 26-01-2014, 21:01:26Üyeliği durdurulduEFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emredersin
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
Yanlış anlamış herelde