Konu sahibi değilim, konudayım! İnsanlara yanlış bilgi aktarmayın!!!
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
yanlış bilgilendiriyorsam bunu
adam gibi söylersin. Böyle ukalalık, çok bilmişlik yaparak değil! Bir daha da nerde olursa olsun benim yorumumu alıntılayıpta birşey yazmaya kalkışma!