sanane ne oluyor arkadaşım? sen konu sahibimisin ki bodoslama atlıyorsun benim yazdığıma. problemin ne senin?
Konu sahibi değilim, konudayım! İnsanlara yanlış bilgi aktarmayın!!!
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.