• 26-01-2014, 16:58:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kişisel siteler için sadece tc kimlik fotokopisi yeterli.
  • 26-01-2014, 17:05:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    EFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişisel siteler için sadece tc kimlik fotokopisi yeterli.

    adam demiş ki, Hayrettin.com.tr nasıl alınır? Ad-soyad nasıl alınır dememiş. Ben size kimlik fotokopisi göndersem, ugur.com.tr'yi bana bi alsak?

    Tc kimlik fotokopisi yerine usa kimlik fotokopi olmaz mı? İlla tc mi olacak?

    Konuya bodoslama dalmak ne demektir?


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
  • 26-01-2014, 17:07:01
    #12
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam demiş ki, Hayrettin.com.tr nasıl alınır demiş. Ad-soyad nasıl alınır dememiş. Konuya bodoslama dalmak bu olsa gerek. Ben size kimlik fotokopisi göndersem, ugur.com.tr'yi bana bi alsak?

    Tc kimlik fotokopisi yerine usa kimlik fotokopi olmaz mı? İlla tc mi olacak?

    Konuya bodoslama dalmak ne demektir?


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
    sakin olun hocam Yanlış anlamış herelde
  • 26-01-2014, 17:11:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin olun hocam Yanlış anlamış herelde

    Gayet sakinim. Konu kapanmış, herkes yorumunu yapmış, çözüme ulaşmış. Hatta konu sahibi ukalalık bile yapmış yardım etmeye çalışanlara.

    Sonra biri çıkıp gelip, hiç bir şey okumadan, kafasına göre bir şeyler yazıyor. Yanlış anlamışsa okumamıştır. Kaldı ki verdiği bilgi de yanlış!


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
  • 26-01-2014, 20:18:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam demiş ki, Hayrettin.com.tr nasıl alınır? Ad-soyad nasıl alınır dememiş. Ben size kimlik fotokopisi göndersem, ugur.com.tr'yi bana bi alsak?

    Tc kimlik fotokopisi yerine usa kimlik fotokopi olmaz mı? İlla tc mi olacak?

    Konuya bodoslama dalmak ne demektir?


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.

    sanane ne oluyor arkadaşım? sen konu sahibimisin ki bodoslama atlıyorsun benim yazdığıma. problemin ne senin?
  • 26-01-2014, 20:28:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    EFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanane ne oluyor arkadaşım? sen konu sahibimisin ki bodoslama atlıyorsun benim yazdığıma. problemin ne senin?

    Konu sahibi değilim, konudayım! İnsanlara yanlış bilgi aktarmayın!!!


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
  • 26-01-2014, 20:35:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi değilim, konudayım! İnsanlara yanlış bilgi aktarmayın!!!


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.

    yanlış bilgilendiriyorsam bunu adam gibi söylersin. Böyle ukalalık, çok bilmişlik yaparak değil! Bir daha da nerde olursa olsun benim yorumumu alıntılayıpta birşey yazmaya kalkışma!
  • 26-01-2014, 21:01:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    EFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış bilgilendiriyorsam bunu adam gibi söylersin. Böyle ukalalık, çok bilmişlik yaparak değil! Bir daha da nerde olursa olsun benim yorumumu alıntılayıpta birşey yazmaya kalkışma!

    Emredersin


    ----------------------------------------------------------------------------
    Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.
  • 27-01-2014, 19:18:08
    #18
    hocam adam zaten hayrettin.com.tr yi almış siz nasıl almayı düşünüyorsunuz alabilecek olsanız