adam demiş ki, Hayrettin.com.tr nasıl alınır demiş. Ad-soyad nasıl alınır dememiş. Konuya bodoslama dalmak bu olsa gerek. Ben size kimlik fotokopisi göndersem, ugur.com.tr'yi bana bi alsak?
Tc kimlik fotokopisi yerine usa kimlik fotokopi olmaz mı? İlla tc mi olacak?
Konuya bodoslama dalmak ne demektir?
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.