yanlış bilgilendiriyorsam bunu adam gibi söylersin. Böyle ukalalık, çok bilmişlik yaparak değil! Bir daha da nerde olursa olsun benim yorumumu alıntılayıpta birşey yazmaya kalkışma!
Emredersin
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.