sakin olun hocam

Yanlış anlamış herelde
Gayet sakinim. Konu kapanmış, herkes yorumunu yapmış, çözüme ulaşmış. Hatta konu sahibi ukalalık bile yapmış yardım etmeye çalışanlara.
Sonra biri çıkıp gelip, hiç bir şey okumadan, kafasına göre bir şeyler yazıyor. Yanlış anlamışsa okumamıştır. Kaldı ki verdiği bilgi de yanlış!
----------------------------------------------------------------------------
Tapatalk imzası: iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları için özür dilemem çünkü bir yazım hatası varsa, bu Tapatalkın yada telefonun değil, benim hatamdır. Ben neye basarsam, o onu yazıyor. Kendi kendine yazmışlığı veya yazmaya teşebbüs etmişliği yok şu ana kadar. Vs vs vs.