Siparişi verip, e-postanıza gelen onay mailine tıkladıktan sonra hata mesajı alan birçok bayimiz oldu. Hatta depozitodan ücreti düşmeyip de transfer edenler de oldu. Ancak merak etmeyin, tüm transferler başladı. Yarına kadar bir güncelleme yayınlayacağız ve domainleri senkronize edeceğiz.
İlginize ve geri dönüşlerinize teşekkür ederiz. İsterseniz PM gönderip domaininizin son durumunun log kaydını size gönderebilirim. Maksat içiniz rahat etsin

İyi forumlar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:07:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:06:08 --
bky6677 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mail doğrulama güvenlik için şart haline getirildi. Alan adınızın whois gizliliğini pasif hale getirebilirseniz size transfer konusunda manuel olarak da yardımcı olmaya çalışırız.
