• 12-04-2017, 21:07:49
    #55
    Genel bilgilendirme:
    Siparişi verip, e-postanıza gelen onay mailine tıkladıktan sonra hata mesajı alan birçok bayimiz oldu. Hatta depozitodan ücreti düşmeyip de transfer edenler de oldu. Ancak merak etmeyin, tüm transferler başladı. Yarına kadar bir güncelleme yayınlayacağız ve domainleri senkronize edeceğiz.

    İlginize ve geri dönüşlerinize teşekkür ederiz. İsterseniz PM gönderip domaininizin son durumunun log kaydını size gönderebilirim. Maksat içiniz rahat etsin

    İyi forumlar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:07:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:06:08 --

    bky6677 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir sorum olacak önceden siz mail doğrulama kullanmıyordunuz. Önceden transfer başladığına dair bir mail geliyordu sadece iptal linki vardı ve transferin iptal edilmemesi üzerine belli sürede transfer oluyordu kendi. Yorumları okuduğum kadarıyla mail doğrulamaya geçmişiniz sanırsam. Ben alan adımı transfer edeceğim ancak şu an alan adımın bulunduğu firmada alan adımda whois koruması bulunuyor. Yeni çıkan ICANN kuralına göre alan adı bilgileri değiştirildikten sonra bir süre transfer kilidi konuluyor. Transfer maili bana gelmeyeceği için onaylayamacağım. Bunu nasıl yapacağım?
    Merhaba,
    Mail doğrulama güvenlik için şart haline getirildi. Alan adınızın whois gizliliğini pasif hale getirebilirseniz size transfer konusunda manuel olarak da yardımcı olmaya çalışırız.
  • 12-04-2017, 21:23:06
    #56
    Üyeliği durduruldu
    82 tane transfer yapıldı 22 tanesi tamamlandı bu güzel kampanyanız için teşekkürler
  • 12-04-2017, 23:27:44
    #57
    .net ve .org için benzer kampanya yapın, o vakit hedefi de 25.000 koyun
    bende var 100+ domain
  • 12-04-2017, 23:58:22
    #58
    Herkese merhaba,
    Alan adı sağlayıcısında bulunan transfer limitimiz doldu arkadaşlar. İnanın bu kadar ilgi beklemiyorduk. Onlarca domain transferi gerçekleşti, onlarca bayi aramıza katıldı. Nisan ayı sonuna kadar düşünüyorduk ancak 3 günde limitimiz doldu.

    Not: Evet limitsiz olarak belirlenmişti ancak alan adı sağlayıcısı, Verisign tarafından sonradan bir limit koyuldu. 5000 limit belirlenmiş. Bu limiti de doldurduk tabi.

    Gönül .net - .org için de aynısını yapmayı isterdi; ancak başka bahara diyelim. Yeniden benzer kampanyalarımız olacaktır. Her yıl bu şekilde kampanyalar yapmaktayız.

    Şöyle bir bilgilendirme yapayım: Şu anda domain transferi yaptınız, yenileme ücretinde yüksek fiyat çıkar mı diye soranlar var. Açıkça belirtelim ki fiyatlar bizde hep sabit. Bugün .com piyasa fiyatı neyse o fiyattan veririz, keza yenileme fiyatı da öyle. Alan adlarınız için yapabileceğimiz işlemler olursa lütfen çekinmeden Domain Name API üzerinden destek talebi oluşturun. Bizzat yardımcı olmaya çalışacağım.

    Domain transferinde hata alan (herhangi bir hata mesajı farketmeksizin) veya almayan herkesin transfer işlemi başladı. 5 gün 7 saat içerisinde hepsi tamamlanacak. İlginizden ötürü çok teşekkür ediyoruz.

    Yolunuz bir gün İzmit'e düşerse ofisimize mutlaka bekleriz.

    İyi forumlar,
    Recep.
  • 13-04-2017, 00:34:11
    #59
    ya akşam eve gelince taşıyım dedim. kilitleri açtım şifreleri aldım içeri depozit yatırdım. nisan ayı boyunca devam edecek diyince rahattım. nasıl doldu. limitsiz dediniz. nisan ayı boyunca dediniz.
  • 13-04-2017, 00:39:31
    #60
    rserit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,
    Alan adı sağlayıcısında bulunan transfer limitimiz doldu arkadaşlar. İnanın bu kadar ilgi beklemiyorduk. Onlarca domain transferi gerçekleşti, onlarca bayi aramıza katıldı. Nisan ayı sonuna kadar düşünüyorduk ancak 3 günde limitimiz doldu.

    Gönül .net - .org için de aynısını yapmayı isterdi; ancak başka bahara diyelim. Yeniden benzer kampanyalarımız olacaktır. Her yıl bu şekilde kampanyalar yapmaktayız.

    Şöyle bir bilgilendirme yapayım: Şu anda domain transferi yaptınız, yenileme ücretinde yüksek fiyat çıkar mı diye soranlar var. Açıkça belirtelim ki fiyatlar bizde hep sabit. Bugün .com piyasa fiyatı neyse o fiyattan veririz, keza yenileme fiyatı da öyle. Alan adlarınız için yapabileceğimiz işlemler olursa lütfen çekinmeden Domain Name API üzerinden destek talebi oluşturun. Bizzat yardımcı olmaya çalışacağım.

    Domain transferinde hata alan (herhangi bir hata mesajı farketmeksizin) veya almayan herkesin transfer işlemi başladı. 5 gün 7 saat içerisinde hepsi tamamlanacak. İlginizden ötürü çok teşekkür ediyoruz.

    Yolunuz bir gün İzmit'e düşerse ofisimize mutlaka bekleriz.

    İyi forumlar,
    Recep.
    Hocam öncelikle kampanya için teşekkür ederiz. Tadı damağımızda kaldı gerçekten keşke ilk dediğiniz limitsiz ve nisan ayı boyunca olsaydı. Saatler içinde biteceğini inanın ki bilemedik. Bir de bizden kaynaklı olmayan tamamlanamayan transferler var panelde bekleyen. Onay mailiyle ilgili sıkıntıdan kaynaklı bekleyen transferler yani. Bu transferlerde 0.99$ olması gerekiyor. Çünkü kampanya sürerken başlatmıştık bunları. Bir de içerideki kalan depozitolarımız ne olacak? Bize sorulmadan tamamlanamayan transferlerden 8 er dolar kesinti yapılmaz değil mi? Lütfen bu konuda da aydınlatınız bizi. Sizden detaylı bir cevap bekliyoruz bu konuda. Yeni kampanyalarınızı da sabırsızlıkla bekleyeceğiz.
  • 13-04-2017, 01:05:11
    #61
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya akşam eve gelince taşıyım dedim. kilitleri açtım şifreleri aldım içeri depozit yatırdım. nisan ayı boyunca devam edecek diyince rahattım. nasıl doldu. limitsiz dediniz. nisan ayı boyunca dediniz.
    Merhaba,
    Not olarak da belirttim az önce, "Evet limitsiz olarak belirlenmişti ancak alan adı sağlayıcısı, Verisign tarafından sonradan bir limit koyuldu. 5000 limit belirlenmiş. Bu limiti de doldurduk tabi".

    Bu durum bizim için de kötü oldu.


    DijitalDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle kampanya için teşekkür ederiz. Tadı damağımızda kaldı gerçekten keşke ilk dediğiniz limitsiz ve nisan ayı boyunca olsaydı. Saatler içinde biteceğini inanın ki bilemedik. Bir de bizden kaynaklı olmayan tamamlanamayan transferler var panelde bekleyen. Onay mailiyle ilgili sıkıntıdan kaynaklı bekleyen transferler yani. Bu transferlerde 0.99$ olması gerekiyor. Çünkü kampanya sürerken başlatmıştık bunları. Bir de içerideki kalan depozitolarımız ne olacak? Bize sorulmadan tamamlanamayan transferlerden 8 er dolar kesinti yapılmaz değil mi? Lütfen bu konuda da aydınlatınız bizi. Sizden detaylı bir cevap bekliyoruz bu konuda. Yeni kampanyalarınızı da sabırsızlıkla bekleyeceğiz.
    Merhaba,
    Kampanya sürelerince olan tüm domainlerin transfer işlemleri başladı. Depozitodan kesilmeme sorunu oluştu sonra. Yarın mesai saatleri içerisinde kesintiler olacak. Hem sorunla ilgili hem de transferlerle ilgili detaylı anlatımları yarın mesai saatleri içerisinde vereceğim. Ancak merak etmeyin, ters bir durum yok

    İlginize müteşekkiriz.
  • 13-04-2017, 01:15:53
    #62
    depozitomu nasıl geri alabilirim? kampanyanın bitirileceğini bilmediğimden 40dolardan fazla yatırmıştım.
    kampanyanın tekrar aktif olma ihtimali var mı?
  • 13-04-2017, 01:46:15
    #63
    Tamam kampanya güzeldi ama olmadı şimdi bu. Eksik bilgilendirme var. Nisan ayında dediniz diye depozitoyu yatırdım rahat rahat alırım domaini dedim. Ama kampanya bitmiş. Ve kampanyayı buradan gördüm. Sonra gelişme olur ise herhalde kendi sitelerinden uyarırlar dedim. Ama limit olayını buradan belirtmişsiniz. Kendi sitenize giriyorum halen hiçbir uyarı yok. 20 civarı domain transfer edecektim. 13ünün transferini başlattım. Gelen onay maillerine tıkladığımda hatalar aldım, sadece 3 domain onaylayabildim. Az önce şu maile tekrar tıklayayım dediğimde onaylandı. Şimdi bakiyeme bakıyorum da 8,49 Dolar çekilmiş o onay için.